هتل لابراندا تی ام تی بدروم ریزورت یک هتل 5 ستاره است که در ساحل دریا واقع شده است. این هتل یک ساحل اختصاصی دارد و اتاق هایی با تهویه مطبوع و منظره ای رو به دریا یا باغ را به مهمانان ارائه می کند. این هتل دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا و حمام ترکی است.

همه ی اتاقها دارای یخچال کوچک، تلویزیون ماهواره ای و حمام اختصاصی با دوش هستند. لوازم آرایشی و بهداشتی نیز موجود است.

رستوران Lindita غذاهای منتخبی از غذاهای بین المللی در سالن داخلی هتل و یا در سالن فضای باز ارائه می دهد. همچنین می توانید از غذاهای دریایی در رستوران Taverna، غذاهای گریل و کبابی در رستوران گریل و یا غذاهای ایتالیایی در رستوران Carpaccio لذت ببرید.

یک سالن تناسب اندام در هتل لابراندا تی ام تی بدروم ریزورت در نظر گرفته شده است. شما همچنین می توانید در هتل مینی گلف بازی کنید.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور بدروم، به آن امتیاز 8.6 را داده اند.

بر اساس نظر کاربران، این هتل یکی از مناسب ترین اقامتگاه ها برای سفرهای خانوادگی به حساب می آید. هتل لابراندا از عکس هایش بزرگ تر و شیک تر است و استخر تمیز و بزرگ نیز دارد. تنوع غذایی بالا و نوشیدنی های خوشمزه بسیار طرفدار دارد.

تمامی کارمندان هتل به زبان انگلیسی تسلط دارند و بسیار خونگرم و مهربان هستند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل لابراندا تی ام تی بدروم ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.